Batman

        DATUM: 2011-10-28 TID: 23:40:40

Idag var det åter igen dags för lite jobb på Globen. Batman stog på dagens schema, men imorn blir det nog mer folk. Idag var det ganska lugnt. Eva-Maria var där o vi hann vinka till varann :) Hon kom precis när det började bli kö hos mig så vi hann inte prata :( Hoppas att hon o Erik hade en trevlig show!

Imorn ska jag o bror hem till vår halvbror (Eller vad kallar man bonus barn/syskon?) vars son fyller ett. Sen beger jag o Ruby oss hemåt. Ledig lördag o Söndag. Hoppas på massa jobb nästa vecka! O även att det dyker upp lite intervjuer oxå. Har stått still ettag nu :(


Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Det var trevligt, jag gick dock på tabletter pga förkylning och feber så var lite seg i huvudet :(

Kul att se dig i action, hoppas du får något fast snart!

2011-10-30 @ 14:55:47
URL: http://sandilli.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback