Flytt, barn, jobb, hundar.

        DATUM: 2011-10-02 TID: 20:58:38
Ja det är väl ett par ledord som beskriver min senaste tid. Min lägenhet genomgår en stamrenovering vilket innebär att mitt kök ser ut som krig samt att mitt badrum blir som nytt. Om sex dagar ska det vara färdigt och jag får flytta hem igen. Jag har bott, o gör det fortfarande, hos bekanta i Vassunda. Det ligger mellan märsta o Knivsta kan man säga. Det har inte gått någon nöd på varken mig eller Ruby och vi har blivit så ompysslade när vi har bott här. På ett sätt känns det som att jag vill sälja lgh och bo kvar, men det är inget alternativ..haha =)
Nu är det kaklat iaf. Sen ska det tvättas o installeras dusch hörna, toalett, handfat, samt handduks tork. Med lite flyt blir det en tvättmaskin när jag har kommit iordning med =)


På dagarna söker jag nytt arbete, men jag hankar mig fram på ca 3 olika extra jobb. Går inte alls ihop sig, men vad gör man? En god vän har även startat en klädesbutik med barnkläder (www.miiwee.se) så där försöker jag att hjälpa till när jag kan! Vill ge henne "cred" för att hon gör detta. Två barns mamma o öppna eget på vinst o förlust är stort! Är mäkta imponerad av denna dam =)
På tal om henne så var jag dit o fikade idag på eftermiddagen. Vi tog med oss hund o ungar ut i lekparken.

Lill Chippen "Max"


O "stora tjejen" Mika.


"Kamphunden" Becky fick följa med o vakta vårt kaffe o passivitets träna =)

Sen har vi vart till Jälla utanför Uppsala på en inoff utställning. Var 2 amstaffar av 8 anmälda som dök upp så det var lite tråkigt. Vi kom etta i vår grupp, men gick inte vidare vilket jag tycker var liite snålt, men o andra sidan fick vi åka hem tidigt ;) Cornelia Kom i fredags oxå käkade vi kräftor i vanlig ordning. Sen var hon med o hejade på oss. Även Yvonne o Andreas kom ner m morbror Ice. Tack för sällskapet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback