Jobbat på Globen ikväll

        DATUM: 2011-10-19 TID: 23:45:31
Imorse väcktes jag åter igen av folk från företaget som gjort stamrenoveringen här hemma. Nu äntligen satte dom upp mitt skåp samt la silicon runt listerna på dusch väggen. Dom satte även upp en toalett hållare. Det börjar se riktigt fint ut därinne nu =) Eventuellt kommer Mamma o Lennart hit på fika på fredag. Inte varje dag det händer, men o andra sidan är det inte varje dag som jag får ett nytt badrum ;)
När jag ändå hade blivit väckt så åkte jag ner till Centrum o mötte Elina, Noel o Alwa på öppna förskolan. Hängde där en stund. Sen var vi in på ÖB en snabbis, men jag hittade inget av intresse. Gäller ju verkligen att hålla i stålarna just nu.
Begav mig emot Globen idag för arbete. Tog 2 timmar att åka från Märsta =( Imorn blir det mer jobb och jag hoppas att det inte är lika mkt köer då...
Imorn på dagen ska jag försöka orka städa ur alla gamla kartonger o skit som jag gömt i en garderob ;) Sen ska jag o Ruby ta oss runt 4,5km. Det behöver vi båda två.
Just nu upplever jag damen lite "lurig". När vi är ute och det är mörkt så kan hon resa ragg emot skuggor, blad som flyger med vinden, vara väldigt suspekt emot folk som är ute och går osv. Imorse (Då var det tom. ljust) så gick vi nerför backen utanför och vi mötte en karl som kom springandes uppför backen. Honom skällde hon ut och jag kan tänka mig att han inte uppskattade det =S Lite knepigt..

Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Skendräktig eller löp på gång? Clementine kommer in i "spökåldern" igen under dessa perioder, blir rädd för fladdrande löv. Hoppas vi kommer ha råd att kastrera henne nästa år, hon blir bara mer och mer skendräktig också, vill bära omkring på barnens små pipdjur :(

2011-10-20 @ 09:41:31
URL: http://sandilli.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback