Feber frossa =(

        DATUM: 2010-12-02 TID: 23:06:06
Igår kväll när jag kom hem från jobbet frös jag som aldrig förr. Slutade med att jag sov med dubbla täcken o två filtar. (O en amstaff såklart ;) ) Idag när jag vaknade frös jag fortfarande. Ringde till jobbet o frågade om jag kunde vara hemma idag. Dom skulle lösa det. Så skönt! Ramlade ut en snabbis m Ruby o sen in igen. Laddade med alvedon och kröp ner. Framåt kvällen vaknade jag till liv utan feber. Åkte över till Helena o släppte hundarna. Det var ungefär det jag orkade åstadkomma idag. Feber är fan inte kul! För att vara på den säkra sidan blir det nog en alvedon vid sänggående (Läs nu) så jag är pigg o kry imorn. Då blir det att mysa m 8 veckors Golden valpar, som i dagarna ska flytta till sina nya familjer. Lagom aktivitet! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback