Börja packa inför Gran Canaria?

        DATUM: 2010-11-02 TID: 15:21:26
Igår kväll jobbade jag extra några timmar. Var massor att göra så tiden gick fort. Nu är det bara 2 kortpass kvar innan semestern. Känns jätteskönt o välbehövligt! Vi åker ner till Gran canaria en vecka. Förra veckan hade det varit 30 grader, hoppas att det håller i sig.
Tog en rejäl sovmorgon imorse. Vid tolv tiden kom Cicci o Trixa hit. Vi gick 5km i spåret. Perfekt väder! Sen åkte vi ner till Centrum och fikade. Om en stund ska jag iväg o hämta en resväska och förhoppningsvis finns det tvättid ikväll!

Kommentarer
Postat av: Yvonne m familj

avvis som fan =) även om jag inte är något big fan av sol så skulle det vara jäkla nice att få åka iväg =) Du får ha det så kul, njuta av mat och värme =)

2010-11-02 @ 19:20:52
Postat av: Bim

Ja det ska bli himla skönt =)

Jag är ju verkligen big fan av att sola o bada =P

Mat o gott sällskap blir det! Kommer att sakna Ruby massor dock =(

2010-11-02 @ 21:01:36
Postat av: Liselotte

Hejsan!

Vilken fin blogga du har gjort.

Ha det så skönt på semesten nu.

2010-11-02 @ 23:11:58
Postat av: kim

underbart m en till blogg att följa... <3

hoppas du har de super på semestern....

2010-11-03 @ 19:15:22
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: Cicci

Äntligen har du fixat ny blogg ;)

2010-11-03 @ 20:10:23
Postat av: Bim

Vad kul m lite respons =)

Har ju inte blivit nå bloggande under semestern, men nu e man hemma igen o back in business ;)

Kul att Ni hittat hit. Vill poängtera att det är duktiga Thessan (www.theresiajohnsson.blogg.se) som gjort den, fast jag hade ett finger med i spelet =)

2010-11-13 @ 02:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback