Home at last..

        DATUM: 2010-11-15 TID: 21:27:30
Hade en kanonvecka på Gran canaria. 30 grader och sol hela veckan. Jag solade dock bara 3 dagar =S men liite färg fick man. Flygningen gick oxå bra, både dit och hem trots att jag var orolig innan. På vägen dit lugnade jag det med alkohol. På vägen hem fick man vara nykter då man ju skulle åka o hämta Ruby när man kom hem.
Ett stort tack till "cheferna" på jobbet som har denna resa som en bonus om vi gjort ett bra jobb under det gågna året. Var verkligen perfekt tid att komma iväg.

Hämtade som sagt Ruppan hos brorsan på fredag kvällen. Kom dit o möttes av en glad, men skendräktig tjej. Var förbi Sanna o Stefan på vgen hem o lämnade en hundgrind, som aldrig kom till användning, men iaf ;) Tack Sanna! Vi tog en kaffe o pratade en stund. Sen begav vi oss hem och gud så skönt det var att sova i sin egen säng! Ruby var oxå trött efter en veckas arbete med min bror så vi tog en rejäl sovmorgon på Lördagen. Under dagen var vi på långpromenad i skogen. Har saknat det! På kvällen var jag hem till Sanna o Stefan igen på inflyttningsfest. Hade riktigt trevligt!

Igår jobbade jag extra ett par timmar. Sen låg vi bara o slappade i soffan resten av söndags kvällen. Såg på Beck. Älskar Beck! Har inte sett senaste filmen. Dåligt! Måste jag styra upp!

Idag var Desse här med Svea (Rottis) och käkade middag. Lite bilder från ikväll:

Vad är det här för sort?




Jaså hon kan busa minsann!


Sitta har man lärt sig =)


Har vi redan lekt klart?


Sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback