I förrgår, igår och idag!

        DATUM: 2010-11-19 TID: 16:56:25
Svårt att hinna med att uppdatera =S
I förrgår spenderade vi största delen av dagen hos familjen Grambom/Talso. Vi gick runt golfbanan med hundar o barn. Kanonväder! Dom har tyvärr avlivat deras äldsta hund Wilma pga sjukdom =( När vi kom in drack vi massa kaffe o bara umgicks. På kvällen låg vi mest hemma i soffan o tog det lugnt. 
Igår var man tillbaka på jobbet på vanliga arbetstider igen. Segt! På vägen hem plockade jag upp Prince och tog med honom hem resten av kvällen. Malin jobbade till 24 så jag tyckte att han hade det bättre hemma hos oss =) Tog med vilddjuren till en närliggande rastgård så dom fick springa av sig. Sen promenerade vi hem i lite mer "städad stil". Fast det var mörkt ute och vi gick igenom skogen kände jag mig väldigt säker med två kamphundar på varsin sida av mig. Ingen vet ju att dom är världens snällaste ;) Väl hemma tog det ett tag innan dom kunde slappna av och "bara vara". Det är ju mycket roligare att busa! Kvällen slutade med en film, 2 ast o en Bim som trängdes i soffan :P  


Puss puss!


Trött Prince


Märstas sötaste rumpor =)


Kollar på TV


Prince la ner charmen o tog HELA soffan själv =)


Ast-style


Ruby klämmer in sig


Finaste!


Man blir trött av kill-besök =)

Idag har vi varit ute i kylan och spårat. Ruby fick gå på långlina för första gången. Hon gick av spåret en gång, men hittade tillbaka utan hjälp. När hon hittade klöven i slutet så tog hon tre ärovarv för att sedan komma tillbaka till mig och stolt visa upp vad hon hade hittat =) Var förbi Malin tidigare och lämnade lite klövar. Jag har ju turen som har 3 killar på jobbet som jagar ;)
Nu ska vi ta en välbehövlig dusch båda två oxh sen ska vi ner till stationen och hämta världens bästa Cornelia.
Imorn kommer Yvonne, Andreas o Dora ner. Ska bli mysigt att träffa syrran, som förhoppningsvis är dräktig =) Sen ska vi till Anna (Ruby o Doras uppfödare) Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback