Massa snö!

        DATUM: 2010-11-25 TID: 17:46:44
Nu har det kommit massa snö och kylan verkar hålla i sig så snön får nog liga kvar ett tag iaf. Till Rubys stora lycka! Hon vet inte vart hon ska ta vägen när hon kommer utanför porten. Hon vill vara överallt och ingenstans. Haha, att snö kan vara såå roligt =)
Vi hade besök av Desse o lilla Svea igår. Vi var till en av rastgårdarna så damerna fick springa av sig lite. Ruby kutade på i 180 som vanligt. Svea smög sakta bakom o undrade vad den svart vita kossan syssla med =) När vi kom hem till mig så vart det lite mer drag i lilltjejen som tuffar till sig lite mer när hon kryper under vardagsrums bordet och Ruby inte riktigt kommer under. Då kan man passa på att vara kaxig. =)
Vi har hunnit med att spåra en gång till och det går bara bättre o bättre. Så himla kul o se!
Imorn tänkte jag ge mig ut till Carran på fika, om hon är hemma, och sen tar vi en sväng i skogen. Kl 12 ska jag ner till en tatuerings studio i Märsta och förhoppningsvis göra om min piercing i naveln. Håller tummarna att den har läkt så pass bra att dom kan göra en ny =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback