Ny blogg =)

        DATUM: 2010-11-02 TID: 00:11:27
Som ni kanske har märkt har min gamla blogg lagts ner. I samband med att Tuva fick somna in så slutade jag även att blogga. Mycket har hänt sen dess och idag är jag stolt ägare till en ny American staffordshire terrier (Samma ras som Tuva) vid namn Hillnez NI Evoulotion Eevee och hon kallas "Ruby". Jag tog över henne då hon var ca 1,5 och jag har inte ångrat en sekund sen jag tog det beslutet. Jag fick sällskap av Kim och vi bilade ner till Göteborg för att träffa Ruby och hennes förra ägare Jonas. Jag tog Ruby "på prov", men redan efter ett par dagar kände jag att hon och jag passade varann perfekt! Tack Jonas för förtroendet! =)

Så denna blogg kommer att vara lik min förra. Den kommer att uppdateras då jag har tid och den kommer att handla om Ruby, mig och vår vardag. Jag har Ruby som sällskapshund, vi motionerar, tränar lydnad, spår och kommer även att åka på ett par utställningar i framtiden.

Välkomna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback