Anmäld till Uppsala 1 Oktober

        DATUM: 2011-08-31 TID: 16:37:50
Rubys kullsyster Elsa har fått valpar. Sanna ska till Uppsala 1 Oktober på en inoff o ställa 2 av valparna o ville ha sällskap, så för skojs skull o socialträning så ställer vi upp i Öppen klassen =)


Systrarna bus =)

Idag var vi o hälsade på familjen Granbom. Jag o Carran tog en snabbfika innan hon skulle hämta Jonathan på förskolan. Då passade jag på att mäta ut sträckan till Krogsta, som visade sig vara 3,4km och tog ca 30 minuter att gå. Tränade på positionen i Linförigheten under promenaden. Hon är inte alls lika motiverad om jag inte har godis eller leksak med mig. Fick hugga nån pinne på vägen och då gick motivationen upp direkt. Måste träna på uthålligheten i momenten INNAN belöningen kommer. Tänkte skippa klubben ikväll o fortsätta där vi slutade hemma i lugn o ro istället. Skynda långsamt heter det väl? ;)

Imorn flyttar jag o Ruppan hemmifrån i si sådär 5 veckor =)
Vi börjar med en lätt start till Carran över helgen och sen blir vi Vassundabor i ett par veckor. Så ikväll o imorn blir det till att packa det vi ska ha med oss i klädväg och lite träningsgrejer. Sen ska alla möbler som får plats, in i sovrummet. Alla dörrar ska stängas o tejpas igen. Puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback