Askelons Hopplösa Svea

        DATUM: 2011-01-13 TID: 19:36:04
Måste börja med att förtydliga att Svea är allt annat än hopplös, det var bara det "elaka" namnet som hennes uppfödare gav till sin H-kull ;) Det var ett bra tag sen jag träffade Svea, o matte Desse oxå för den delen!
Svea hade vuxit massor! Om jag inte minns fel så väger hon nu 24kg och är 5 månader. (Ruby är 2,5 och väger idag 27kg) Vi hade iaf en supermysig dag med två svängar till rastgården och massa bus inomhus.
En 5 månaders rottis o en galen amstaff kan bara inte ta det lugnt ;)







Kvällen har spenderats i soffan med en sovande Ruby. Jag har hunnit se "The reader" och "Salt". Nu blir det matprogram a´la Halv åtta hos mig och sen laddar jag för handbolls VM för herrar =)

Imorn kommer Cornelia hit, vi ska käka lite middag. Har bestämt mig för att göra en lax rätt. Hoppas att hon gillar det =) Lördagen Spenderas nog hos Helena o Co, den som lever får se! I övrigt blir det INGE extra jobb för min del. Jobbat som en sate redan denna månad och det har bara gått 13 dagar... Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback