Hälsa på Dora o hennes valpar idag!

        DATUM: 2011-01-15 TID: 10:46:55
Igår kom Cornelia hit o käkade lite middag. Jag bjöd på en fiskrätt som min kära mamma "lärt mig". SUper enkelt o jätegott.
Idag åker jag med Yvonne o co till Anna (Hillnez kennel) o hälsar på Dora o hennes valpar som nu är ca 7 veckor. Yvonne har även med sig Rubys morbror (Explozens Iceman) så det ska bli kul o träffa honom. Blir väl en kaffe eller två hos mig efteråt om jag känner dom rätt ;) Kanske en promenad m hundarna med.
Ikväll åker jag nog över till Helena. Är ledig imorn oxå, hur skönt som helst! Ska bara klargöra för henne att jag minsann tänker se handbolln ikväll. Damen tycker nämligen inte om att titta på tv... What? haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback