Ledig 2 dagar =)

        DATUM: 2011-01-19 TID: 00:04:56
Nu har jag kommit hem efter ännu en dag/kväll på jobbet. Tiden gick otroligt sakta första delen av passet och väldigt fort andra delen så det var skönt! Nu har jag fått i mig lite kvälls mackor och utfodrat hunden och gått en kvälls promenad. Det som återstår idag är tandborstning och sänggående. Kanske orkar med några sidor i lydnads boken?
Imorn åker jag o Ruby till Sanna o Elsa (Rubys kullsyster) på fika. Var länge sen vi träffades. Blir väl en promenad med brudarna och massa kaffe på det =)
Sen åker jag nog direkt hem till Helena, där det blir middag o säkerligen ett par glas rött ;)
På Torsdag ska jag över en sväng till ksuinen och kika på hennes nya lägenhet i Uppsala. Ska bli kul!
Känns himla skönt att ha 2 hela dagar ledigt med massa roliga saker inplanerade. Me like!
Sen blir det jobb resten av helgen tyvärr, men that´s life. Man får tänka att det finns dom som har det värre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback