Måste man ha måsten?

        DATUM: 2011-01-31 TID: 18:33:46

Det finns saker som bara måste göras. Så kallade måsten. Men när blir saker som inte är i akut behov att utföras just måsten? Jag måste tex sortera bland mina pärmar. SLänga gammalt skit och styra upp det nya. Men det är ju inte så att världen går under om jag inte gör det just idag? Då är det väl inte ett riktigt måste?

Jag har börjat läsa en ny bok. "14 år till salu". Jag har bara läst ca 30 sidor och redan mår jag riktigt, uppriktigt dåligt av att läsa den. Det sjuka är att det som har hänt tjejen i boken kan hända vilken ung tjej som helst. Trots min avsky kommer jag självklart att fortsätta läsa den. Det finns en anledning till att hon har skrivit den.

På Onsdag blir det handboll här hemma i Vikingahallen. Skånela tar emot IVH Västerås med Martin Boström i spetsen. Kommer att bli grymt! Jag och Pirjo kommer att bänka oss på högsta raden och skrika oss hesa =)

SKa försöka ta mig ner till Thessan i veckan med. Stackarn har gjort värsta operationen av foten. Blir till att ligga i soffan o rehablilitera sig för hennes del, så jag kan tänka mig att lite sällskap kan vara välkommet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback