The town

        DATUM: 2011-01-28 TID: 00:20:18
Alla avgifter för röntgen är betalda o klara så nu inväntar vi svar från skk som ska lägga upp resultatet på skk.se
Att vänta är inte riktigt min grej. Nu o helst igår, det är min melodi =)

Den här månaden har/kommer jag väl ha varit ledig ca 5 dagar så lönen nästkommande månad ska fan vara bra! Mycket utgifter just nu. Bara röntgen kalaset gick loss på ca 2000kr =S
Trodde ju att jag skulle få 3 dagars ledigt, men icke! På söndag blir det ett extra pass. Vad gör man inte =S

Ruby var inte sig själv förrän vid 13 tiden dagen efter röntgen pga det lugnande hon fick, men nu när hon är "tillbaka" så är det full fart hemma igen. Snacka om dag och natt! Skönt o ha min vanliga tjejja tillbaka =)

Imorn kommer Cornelia över. Blir storstädning o tvättning innan det. Sen blir det spåret m donnan. Förhoppningsvis är det folktomt i spåret under dagen så hon kan få springa löst. det bästa hon vet =)
Till middag blir det iaf hemmagjord sushi. Så himla gott och såå mkt billigare än om man köper det ute. Blir nog lax, avocado och jätteräkor =)
SJÄLVKLART ska vi se semifinalen i handbollen!

Såg The town, som i princip ALLA har sagt är sååå bra! o jag kan inte annat än hålla med. Ben affleck har huvudrollen och har även reccenserat filmen. Säg det inte till nån, men jag är kääääär! Han är bara för snygg, sexig, charmig, söt, gullig, vältränad, ALLT täcker det ;) O filmen har även den ALLT. Rekommenderas varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback