Ruby 3 år

        DATUM: 2011-07-20 TID: 23:32:40
Då har lillskruttan fyllt hela 3 år då. Gud vad fort tiden går. Grattis till alla syskon i Pokemon kullen! Rubys syster Elsa har även blivit Mamma och jag har vart o hälsat på. Amstaff valpar är så gudomligt söta och det ser ut att bli en lovande kull. Alla valpar är inte sålda så jag ska väl åka dit o mysa lite mer nån dag snart =)

Mycket jobb på G oxå.. Ska vara med och servera på ett bröllop nu i Augusti. Kul o göra nåt annat än bara sitt vanliga jobb. Då känns det inte lika "tungt" att jobba. Men jag måste säga att jag trivs grymt bra på boendet där jag jobbar fram till september. Hoppas att det blir nån fortsättning där. På samma ställe eller nåt annat boende kanske. Lite jobbigt att mitt CV låg på datorn som gick sönder. O att jag inte var smart nog att spara det på nåt annat ställe. Suck! Tar ju en stund att plita ihop ett nytt =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback