Rufz på besök

        DATUM: 2011-07-22 TID: 22:47:28
Idag åkte jag ner till macken o mötte upp Camilla, sonen o hunden Rufz. Han ska bo hos oss i helgen då dom ska resa bort. Var grymt varmt idag och värmen håller i sig fortfarande trots att klockan nu är 22,40. Packade in hundarna i bilen o åkte ut till Arlanda badet så dom fick svalka sig. Rufz nöjde sig med att doppa tassar och huvud medan Ruby gick "all in" ;) Sedan begav vi oss till Knivsta o Kim m familj, men väl framme visade det sig att Kim blev magsjuk så vi styrde bilen hemåt igen. Jag jobbar som en tok nu och kan inte riskera att åka på nån skit.. Vi får se till att ses snart igen ist Kimpa! =)
Nu ikväll när det hade svalnat lite så åkte vi ner till en stor rastgård oxå fick dom busa av sig. Nu ska jag slappa i soffan innan det är dags för lite natt jobb! Bilder kommer när jag vet hur jag överför dom från Iphone till dator ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback