Det går INTE bra nu...

        DATUM: 2011-11-07 TID: 01:39:23
Jag har fortfarande inte lyckats skaffa mig något nytt jobb. Jag tycker ändå att jag skickar in en del ansökningar. Kanske ska se över mitt cv igen och uppdatera det lite. Nytänkande kan ju inte skada. Jag trivs jättebra på Globen, men det är en himla bra bit att åka. O sen blir det inte så många timmar per pass. Typiskt! Något jag har fått erfara är när ett bemanningsföretag sköter rekyteringen och man skickar in sitt cv, sedan får man ett svar att företaget har valt annan sökande, eller att dom inte söker folk längre. DÅ har man ändå lagt ner tid också har de med största sannolikhet anställt internt. Då har man ju inte ens en chans :( Jag o Lasse åkte till min moster igår o hämtade en kyl o frys. Vi blev erbjudna middag, men Lasse skulle till en kompis o käka när vi var klara så vi tackade nej. Vi tog en kaffe o lite paj ändå :) Moster hade köpt ny kyl o frys i svart, supersnyggt! Nu ska jag bara fundera ut vad jag ska göra med min kyl o frys. När vi kom tillbaka till Uppsala fick Lasse veta att hans kompis redan hade käkat, för att det drog ut på tiden. Så det blev pizza för honom o detsamma för mig, fast på olika håll. Tack Lasse för hjälpen!

Kommentarer
Postat av: Marie

Det går bättre och bättre. Hon börjar hajja nu vad det är jag vill med hundmöten, att hon ska titta på mig- inte på mötet. Vi har kommit så långt att hon är sjukt mycket mer avslappnad och mindre stressad. Hon tittar ännu på mötande en del så jag får stanna och påminna henne att det är jag som är intressant, men det går ju helt klart åt rätt håll. Hon stessar aldrig upp sig och blir osäker så som hon blev förr utan är mer intresserad av rent intresse. Vi jobbar vidare med miljöträningar och sånt för här i byn där vi bor stöter vi aldrig på någon. :)

2011-11-10 @ 06:11:06
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback