Hugo

        DATUM: 2011-11-11 TID: 02:12:00

Ibland kollar jag om det kommit nåt nytt kul spel i app store. Gratis såklart ;) jag har länge väntat på Donkey Kong, men det börjar kännas som att jag väntar för gäves :(
För nån vecka sen köpte jag faktiskt ett spel, jag var bara tvungen o det kostade 7kr. Minns ni Hugo, som man m hjälp av telefonens knappar 2,6,8,4 styrde? Det är lika svårt som det verkade vara iaf för jag har inte ens klarat första banan. Men grymt kul är det!
Varvar det m wordfeud såhär kl 0200 på natten. Jag är inte det minsta trött, men jag måste verkligen vända på dygnet. Numera hinner man knappt se dagljus ju!


Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Jag var ner till Göteborg, bokade en liten resa för att få komma bort lite helt ensam. Hade tänkt gå på MyDog, spana hundar och heja på lite människor men umgicks med människor jag pratat mkt med på Twitter istället. Var verkligen toppen!

2012-01-12 @ 22:23:44
URL: http://sandilli.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback