Rihanna

        DATUM: 2011-11-02 TID: 01:41:50

Vi var kort om folk idag. Evenemang både på Globen o Hovet samma kväll. Som tur var kunde Cornelia hugga in idag o hon var super duktig! Stort tack vännen. (Inte för att hon läser min blogg men ändå) Idag var jag ansvarig för första gången. Det var lite pirrigt, men det gick kanon! Jobbade ju med Cornelia o sen en annan gullig tjej. :)
Rihanna var kvällens artist och igår hade hon tydligen ställt in i Malmö så det var många fans som var nervösa, men 20 minuter sent gick hon på!

Imorn ska jag o Ruby ta oss an en långpromenad runt Årstaviken. Det är superfint att promenera där. Jag o en kompis från skolan gick ofta där när vi båda bodde hemma hos våra föräldrar i Årsta. Kommer nog att väcka några gamla minnen. Bra minnen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback