Bilen läcker som ett...

        DATUM: 2011-10-21 TID: 18:25:13
Ja ha, min största fasa ever har inträffat. Igår när jag åkte hem från Globen så visade temp mätaren alldeles för högt. Som tur var så kom jag hem! Idag kom Mamma o Lennart hit för att kika på badrummet. Sen åkte vi en sväng till Steninge slott och gick en promenad. När vi kom hem hit igen så lagade Mamma mat, lyxigt att bli bjuden på mat hemma hos sig själv ;) Jag o Lennart gick ut till gamla Bettan för att se vad det kunde vara för fel. Vi konstaterade att all glukol var borta och jag fyllde på den fullt för ca 5 dagar sen. Märkligt! Eller ja, för mig som inte kan ett skit om bilar =) Lennart konstaterade att det läckte nånstans ifrån så vi brummade upp till OKQ8 och fyllde på med vatten vilket resulterade i att vi såg att det är läckage i slangen till kylaren och eventuellt har kylaren lagt av =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback