Dagen som gått..

        DATUM: 2011-10-21 TID: 00:25:51

Idag på fm gick jag o Ruby ut i skogen ist för 4,5: an. Vi strosamest runt o lät tankarna vandra fritt. Hittade ett par blåbär, som Ruby tyckte var väldigt spännande. Goda oxå för den delen :)
Var hem till Elina en snabbis innan jobbet. Sen bar det av mot Globen o som igår tog det två timmar att åka. Suck! Tur att ja bor på rätt sida av stan nästa vecka.
Min värme i bilen har lyst m sin frånvaro o det börjarbli riktigt kallt om kvällarna nu så jag var rätt frusen när jag kom hem ikväll :( Den bilen sjunger på sista versen nu..


Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Olga är verkligen duktig, snart drar väl Biggest Loser igång där hon varit årets kvinnliga tränare. Kanske det dyker upp mer tips på kost och träning =)



Jag var och simmade igår och det gick foten med på, så otroligt skönt att få röra på sig!

2011-10-21 @ 10:22:16
URL: http://sandilli.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback