Inget badrumsskåp so far =(

        DATUM: 2011-10-18 TID: 20:01:01
Jaha, badrummet "står still". Fortfarande inget badrumsskåp uppmonterat :( Hoppas verkligen att Einar Mattsson håller det dom har sagt och att det är på plats till på Fredag. Mamma o Lennart kommer ev ut på Fredag o hjälper mig att sätta upp handduks knoppar mm. Ska höra om jag o Ruby kan bo hos dom nästa vecka för då ska jag jobba på Globen hela veckan.
Har skickat efter ansöknings blanketter till en utbildning. HÖR OCH HÄPNA! Den kommer att läsas i Mölnlycke som ligger 15 min från Göteborg. Jag har kommit så långt att jag iaf kommer att ansöka, och OM jag sedan kommer in så tar jag beslutet om flytt mm. Läskigt! men spännande =)
Annars så står det rätt still på jobb fronten faktiskt. Jag kör på på Globen tills vidare. Jobbade på Britney Spears i Söndags o Cornelia var där o kollade. Skjutsade hem henne efter konserten och hon var nöjd. Man är ju "van" att Brittan brukar vara tokdeffad inför sina konserter, men som Cornelia sa; "Det är skönt att se att även hon är mänsklig", hehe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback