Lunch på Texas Longhorn

        DATUM: 2011-10-27 TID: 15:00:08
Idag bjöd min snälla Mamma på lunch. Hon sitter nere i fina Hammarby Sjöstad nu o har Texas Longhorn i samma byggnad. Snacka om lyxigt! Fick en supergod hamburgare. Sen tog jag en liten promenad efter lunchen, det är ju så fint där nere. Mamma vill ju att jag ska flytta tillbaka till "rätt sida" av stan. Bara det att en "liten" 2a går på 9000kr i månaden. Så där kommer jag nog aldrig att bo ;) men det är himla mysigt. Som en egen liten stad. Åkte en sväng o hälsade på Carro på Cervera efter det. Sen ringde brorsan och det var bråttom hem hit för att se om ett visst paket hade kommit. Viktigt det där! Ska dra å hämta honom strax o idag blir det pannkakor. TORSDAG =) Sen blir det lite jobb på Hovet, Djurgården-Timrå om jag inte minns fel? Vi ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback