Mot Årsta

        DATUM: 2011-10-31 TID: 23:05:41
Imorn packar vi väskorna igen o åker hem till Mamma. Kommande vecka bor vi hos henne i Årsta. Årsta kommer alltid att vara "hemma" för mig. Det är där jag har växt upp. Mamma, Lennart o Mormor är på landet hela veckan o jag ska jobba på Globen tis-fre så då passar det bra att bosätta sig där. Får se om Ruby börjar löpa under veckan. Det har varit väldigt mycket mys och bäddning från hennes sida. Idag tog vi oss ut i spåret för första gången på länge. Mötte två tappra joggare, vi höll oss till gången =) På Lördag ska jag åka o hälsa på Moster som bor utanför Uppsala. Jag ska få deras gamla (-07) kyl o frys. Min frys har ju strulat lite senaste tiden. Eventuellt får en tekniker komma ut o kika på det, om det inte blir för dyrt. We'll see!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback