Surfa via Iphone

        DATUM: 2011-09-01 TID: 20:43:16
Då har vi packat ihop våra grejer och stängt igen lägenheten. Eller ja, det kommer ju att vara folk där hela tiden under kommande 5 veckor och jag kan ju åka dit om jag behöver hämta saker. Tex kom jag på att jag måste ha vaccinationsintyg o stamtavla till utställningen. Men det är ju långt dit =)
Bor iaf hos Carran o Micke över helgen, men ska jobba mestadels så det kommer i princip bli så att vi kommer hit o sover o sen åker o jobbar tidigt. Jobbar kväll imorn o heldag både lördag o söndag.

Ni som faktiskt följer oss i bloggen får allt ta o kommetera lite. Då vet man vem som kikar in =)

Så, då har jag fått hjälp att komma igång med att koppla upp mig via telefonen. Känns grymt skönt att ha tillgång till datorn och Internet under kommande tid. Hoppas att det funkar lika bra ute på landsbygden sen ;)

Kommentarer
Postat av: Yvonne

jag kikar in ;)

2011-09-04 @ 19:19:38
URL: http://gelhaar.wordpress.com/
Postat av: Bim

Bra där Yvonne =)

Jag visste väl att du var en trogen läsare ;)

"Upp på hästen igen" o klara vintspårs anlaget m gammelmannen nu =)

2011-09-05 @ 17:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback